Turistično usposabljanje – usposobljeni ljudje, ki definirajo turistično izkušnjo

Fountain 461552 1280

Turizem je največja in najhitreje rastoča panoga na svetu. Za Novo Zelandijo to ni nobena izjema, saj se je število mednarodnih in domačih obiskovalcev v zadnjih desetih letih povečalo za več kot 30 %, zaradi česar ni le najhitreje rastoča panoga na Novi Zelandiji, temveč največji izvoznik države. V zadnjem desetletju si je Nova Zelandija zagotovila položaj ene najbolj zaželenih držav za obisk in ta priljubljenost naj bi se nadaljevala. Statistični podatki Ministrstva za turizem kažejo, da naj bi se prihodi mednarodnih obiskovalcev v naslednjih petih letih povečali v povprečju za 2,5 % letno, pri čemer naj bi se za leto 2015 število mednarodnih obiskovalcev povečalo na 2,9 milijona. Bruce Basset, vodja oddelka za raziskave na ministrstvu za turizem, meni, da naj bi zaradi posledic svetovne recesije, ki se čutijo na Novi Zelandiji, rast števila obiskovalcev v letu 2010 znašala približno 2,5 %. leta 2011 naj bi znašal približno 6,5 %, ko si svetovno gospodarstvo opomore od učinkov recesije, Nova Zelandija pa doživlja povečanje števila kot neposredno posledico gostiteljstva svetovnega prvenstva v ragbiju.

V nedavnem sporočilu za javnost Združenja turistične industrije je Tim Cossar opozoril, da bo v letu 2010 na novozelandsko turistično industrijo vplivalo več ključnih trendov.

Eden od poudarkov je izjava vlade leta 2009, da bo vložila dodatnih 20 milijonov dolarjev. leta 2010, namenjen povečanju mednarodnih trženjskih prizadevanj za promocijo Nove Zelandije kot turistične destinacije. Ugotovljeno je bilo, da bo velik del te naložbe osredotočen na štiri ključne proizvodne regije, vključno z Avstralijo, Združenim kraljestvom/Evropo, Kitajsko in ZDA. Dodatna obljuba prihodnje rasti na domačem trgu je uresničena, z namenom dodatnih 5 milijonov USD, ki se bodo uporabili za skupne marketinške podvige med turizmom Nove Zelandije in zasebnim sektorjem ter regionalnimi turističnimi odbori.

Tim Hunter, vršilec dolžnosti vodje novozelandskega turizma, je prav tako poudaril to pobudo za nadaljnjo promocijo Nove Zelandije kot domače in mednarodne destinacije v prizadevanju za povečanje števila obiskovalcev.

Vendar so pomisleki glede pomanjkanja ustrezno usposobljenega in usposobljenega osebja v industriji že dolgo zaskrbljujoči. Politika je nastala kot poskus obravnavanja teh vprašanj, kot je razvoj strategije delovne sile v turizmu in usposabljanje, z različnimi uspehi. Poleg tega je več lokalnih in regionalnih svetov šlo dlje s prilagoditvijo okvira nacionalne politike in razvojem lastnih strategij delovne sile za turistično industrijo. Vsakršna prizadevanja za povečanje števila turistov to pomanjkanje le še povečujejo.

Posledično terciarne ustanove, ki ponujajo kvalifikacije in usposabljanje v turizmu in potovanjih, doživljajo vse večje povpraševanje študentov, ki želijo razviti kariero v novozelandski potovalni in gostinski industriji. To je bilo pred kratkim ponazorjeno s pripravami, ki so potrebne za zagotovitev kvalificirane baze osebja za prihodnje svetovno prvenstvo v ragbiju leta 2011. Da bi zadostilo naraščajočemu povpraševanju po delavcih v industriji v tem vrhuncu, je ministrstvo za turizem v sodelovanju z Tourism Industry Association, vlaga 440.000 $ za zagotavljanje usposabljanja o bistvenih veščinah, opredeljenih za tiste, ki se želijo zaposliti v turistični industriji. Cilj projekta je usposobiti dodatnih 10.000 delavcev, ki jih bodo predvidoma potrebovali različna podjetja v turistični industriji pred svetovnim prvenstvom v ragbiju in med njim. Pomemben vidik turizma, ki zahteva kvalificirano in izkušeno osebje za promocijo turistične izkušnje, je, da so tisti, ki delajo v panogi, ‘obraz’ potovalne in gostinske industrije Nove Zelandije, povezava med obiskovalcem in številnimi zanimivostmi Nove Zelandije. .

Imeti prave ljudi na pravih položajih je bistvenega pomena za spodbujanje pozitivnih turističnih izkušenj. Izvršni direktor TIA Tim Cossar verjame, da je cilj programa zagotoviti univerzalno sprejete in priznane industrijske standarde, ki bodo posameznikom omogočili uspešen začetek njihove kariere v turizmu. Steve Hanrahan iz Hospitality Standards Institute pričakuje, da bo pobuda vsako leto pritegnila med 1500 in 2000 ljudi, ki se bodo uspešno usposobili in vstopili v turistično in gostinsko industrijo. Čeprav je bilo nekaj zaskrbljenosti glede tega, kdo bo izvajal te tečaje, so bile politehnike in zasebne ustanove poudarjene kot najboljše za izvajanje kurikuluma po vsej državi.